מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1. הלייקרס היא הקבוצה האתלטית ביותר בליגה (שבקרוב תהיה גם בין שתי הטובות ביותר)

מה ראינו נערב?

הערב ראינו את העתיד של ה-NBA. ראינו את שתי הקבוצות האתלטיות והקפיציות ביותר (הלייקרס טיפונת יותר) שתוך שנתיים-שלוש תהיינה גם הטובות ביותר.

בקשר לאתלטיות:

אילו כל קבוצות הליגה היו מכללות, ובשבוע הבא היתה מתקיימת אליפות המכללות בא"ק, איזה קבוצה אני בוחר?

בלוס אנג'לס לייקרס, לפני היבהוב עפעף אחד.

אליפות המכללות בכדורסל זה סיפור אחר לחלוטין נכון להיום. אבל הערב הלייקרס שיחקה משחק טוב מאד, ולעתים מצויין. פילדלפיה היתה מבולבלת לחלוטין משך שלושת בעי המשחק, ורק בסופו היא הראתה את הפוטנציאל האדיר הטמון בה, בעיקר בגלל ג'ואל אמביד ובן סימונס.

לפני שהמשחק החל צ'ארלס בארקלי אמר שמהעונה הבאה ואילך, הפילדלפיה סיקסרס היא "קבוצת ה-NBA של העשור הבא". יכול מאד להיות שהוא צודק, אם כי אני מאמין (בצער וביגון רב!) שהלייקרס תתן לה קרב אדיר על הכסף. משנת 2020 (הכי מאוחר!) ואילך השתיים האלה תהיינה הקבוצות הזוהרות של הליגה.

2020 היתה נבואתי הראשונה בקשר ליציאת הלייקרס מבור הצואה. אח"כ הארכתי את זמן חזרתה לרלטיביות ל-2022, ויום אחד אפילו העזתי לכתוב שהיא תשאר בבור הצואה עד 2025. עכשיו נראה לי שהשתיים תתחרנה על אליפות הליגה שנה אחרי שנה. יכול מאד להיות שזאת תהיה מלחמת המזרח נגד המערב האמיתית של העשור הבא: פילדלפיה סיקסרס נגד הלייקרס.

אבל מה משנה 'העשור הבא'? לך תדע אם אני עצמי לא אהיה כבר בעולם הבא.

אנחנו מדברים PRESENT. עתה ועכשיו. ו-"עתה ועכשיו" נתן לנו את אחד ממשחקי העונה המהנים ביותר. בשום פנים ואופן לא "אחד הטובים ביותר", אבל לבטח אחד המהנים ביותר לציפייה. אותי, בכל אופן, המשחק ריתק מהרגע הראשון עד האחרון, כי אפילו כ[כשהלייקרס הובילה ב-16, הרגשתי שהסיקסרס חוזרת למשחק. וכך באמת היה.

היה זה משחק שדמה למשחק פלייאוף בחריפותו בין שתי קבוצות אתלטיות ביותר, צעירות מאד, שעושות המון טעויות (לסיקסרס היו 18 איבודים; ללייקרס 11), אבל גם מבצעים מהממים שרק צעירים בני 21 ו-25 – משהו בגילאים האלה – יכולים לבצע. היתה הרגשה שהשתיים יודעות שהן העתיד, והן רצו להתחיל את העתיגד כבר הערב.
צעיר אחד – לונזו בול – כמעט הרס ללייקרס הכל עם נסיון שלשה איום כשנשארו 27 שניות לסיום. אילו ג'ואל אמביד היה קולע תחת הסל עם פאול, הלייקרס היתה מבזבזת ערב משחק גדול שלה. למזלה צעיר אחר, ברנדון אינגראם – קבר שלשת נצחון עם 0:08 טיקים, וזה היה המשחק.

צעיר שני – ג'ואל אמביד – הוכיח שוב שהוא הסנטר של העתיד, אם לא הסנטר של ההווה והעתיד. המלחמה היא בינו לבין דמרקוס קאזינס הנהדר אף הוא. לך תדע אם הסנטר לא חוסר להיות מרכז העניינים, וכל השטויות של SMALL BALL תישכחנה.

Lakers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
L. Nance Jr.PF 22 5-7 0-0 1-2 4 3 7 2 2 0 0 4 11
B. IngramSF 38 7-21 2-3 5-10 3 4 7 6 0 1 2 3 21
B. LopezC 20 4-9 1-5 2-2 2 3 5 0 1 1 4 4 11
L. BallPG 38 5-11 0-3 0-0 2 6 8 8 3 4 0 0 10
K. Caldwell-PopeSG 37 5-12 2-3 1-5 1 3 4 0 3 0 0 0 13
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
J. RandlePF 30 7-15 0-3 2-3 1 2 3 4 1 1 2 5 16
K. KuzmaPF 19 1-7 1-3 0-0 0 2 2 1 0 0 1 1 3
C. BrewerSF 1 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
A. BogutC 11 1-2 0-0 0-0 2 1 3 1 2 0 1 4 2
J. ClarksonPG 14 6-11 4-7 0-0 0 2 2 0 1 0 1 1 16
J. HartSG 9 1-1 1-1 1-2 0 3 3 0 0 0 0 0 4
I. ZubacC DNP-COACH'S DECISION
T. EnnisPG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 42-96 11-28 12-24 15 29 44 22 13 7 11 22 107
43.8% 39.3% 50.0%
76ers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
R. CovingtonSF 36 7-12 4-6 1-2 0 6 6 2 0 4 0 2 19
J. RedickSF 33 5-13 2-7 3-3 0 2 2 2 0 0 4 4 15
J. EmbiidC 36 11-17 2-3 9-10 1 6 7 6 1 5 4 5 33
J. BaylessPG 30 5-9 2-3 0-0 0 4 4 1 0 0 2 4 12
B. SimmonsPG 43 6-14 0-0 0-2 0 13 13 15 0 1 4 4 12
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
A. JohnsonPF 10 0-2 0-1 0-0 0 1 1 0 0 3 2 3 0
R. HolmesPF 22 5-8 0-3 3-4 2 4 6 0 2 0 0 0 13
T.J. McConnellPG 18 0-2 0-0 0-0 2 0 2 3 0 0 2 1 0
T. Luwawu-CabarrotSG 12 0-4 0-3 0-0 2 1 3 0 0 0 0 2 0
J. McAdooSF DNP-COACH'S DECISION
J. PullenPG DNP-COACH'S DECISION
F. KorkmazSG DNP-COACH'S DECISION
TEAM 39-81 10-26 16-21 7 37 44 29 3 13 18 25 104
48.1% 38.5% 76.2%

כמה נקודות שברצוני להדגיש, קודם הלייקרס:

*אינגראם: תנו לו עוד שנתיים-שלוש ויש לכם את אחד מהאול-סטארס המלהיבים ביותר של הליגה. אתלט עליון; שחקן קפיצי שקשה מאד לשמור עליו; שחקן צעיר שעדיין עושה שטויות, אבל השחקן מס' 1 של הלייקרס.

*לונזו בול היה טוב מאד ברוב שלבי המשחק, וקלע לא רע בכלל עם 8 בריב' ו-8 באסיסטים, אבל ששחקן חמישייה בלייקרס ייקח שלשה מטורפת שכלל לא פגעה בחישוק כשהמשחק על הקו? אילו הלייקרס הפסידה זה היה על גבו. לוק וולטון חייב לתת לו סטירה (לא חייבת להיות חזקה!) לעיני כל שחקני הקבוצה.

*אינגראם הציל את לונזו ואת כל הלייקרס ששלטה ברוב המשחק עם שלשה נהדר, בקור רוח שהראה לי איזה עתיד מזהיר מחכה לו.

*רנדל שחקן חמישייה על בטוח, אבל הוא היה מצויין כ'שחקן ששי' כשקלע 7 מ-15 והיה הגיבור השני של הלייקרס אחרי אינגראם. גם קלרקסון הוא שחקן צעיר מצויין, אז למה ומדוע לוק וולטון נותן לו רק 16 דקות?

*מה הם כל ספורי הנפלאות שאני שומע על קוזמה? הערב הוא היה ממש, אבל ממש גרוע.

עכשיו הסיקסרס:

*על אמביד כתבתי מספיק. הוא תופעת טבע שנולדת אחת לכמה שנים טובות. אני אוהב גם את תדמיתו על הפארקט.

*ה-18 דקות שנתנו לטי ג'יי מקונל היו 18 דקות מבוזבזות

*הסיקסרס הפסידה את המשחק בגלל איבודי כדור איומים, בעיקר 3 של סימונס ו-3 של ג'יי ג'יי רדיק שהביאו  סלים נגדיים. זה 12 נקודות RIGHT THERE.

*בן סימונס, למרות טריפל דאבל שנראה נפלא (10 נק', 13 ריב', 15 אס')', היה גם נפלא וגם גרוע באיבודי כדור, אבל אין כלל שאלה שה-10'6 הזה הוא אחד מהפוטנציאלים העליונים שראתה הליגה זה זמן רב.

*רוברט קובינגטון, שהיה כוכב גדול בטנסי סטייט, הוא אחד השחקנים השקטים אבל גם הטובים בין הפחות ידועים. הוא אחד השחקנים שאהבתי מאד במכללות, ואני אוהב עכשיו בסיקסרס. אתלט עליון.

 

2. רצף 13 נצחונות? מה קרה פתאום לקבוצה שהפסידה לנטס?

 

אתם זוכרים את הקבוצה שכולנו – בעיקר הדוקטור המלומד שחזר מישראל האהובה ליו אס אוף איי – קברנו? מה לא שפכנו עליה ומה לא אמרנו על מיקומה השביעי אחרי הסלטיקס וכל האחרות? מה לא אמרונו על:

*העזיבה של קיירי אירוינג

*הזיקנה והברכיים הדפוקות של דוויין ווייד?

*הפציעה החוזרת של דריק רוז?

*העובדה שאייזיה תומאס לא משחק?

*משחקו העלוב והבלתי נראה של טריסטן ת'ומפסון?

*ואז הפציעה של הסנטר?

(מוטב שאעצור כאן; אני משוכנע קלטתם את ה-IDEA).

ובכן, קומראדים, הרבה מים נישפכו בנחל אלכסנדר מאז החודש הראשון של העונה בה הם היו 7-5. לצערנו שי גולדנברג עזב את משכנו באקרון, אוהיו, וחזר למשכנו בארץ הקודש וקצת היזנחנו את הקבוצה המשחקת קילומטר מאגם ארי.

דוויין ווייד (שקלע במשחק הנצחון האחרון 19 נק' וארבע גניבות כשחקן ספסל, וכך הוא במשחק שביעי רצוף כשחקן ספסל עם דאבל דיג'יטס), שהיה חלק מרצף ה-27 נצחונות של מיאמי בעונת 2012-13 עם לברון אמר היום שהוא "לא מתרגש מרצף ה-13. אני לא רואה סיבה בעולם למה לא נשבור את ה-27 כדי שללברון ולי יהיה שיא חדש"…

ולברון? מה אומר לברון המצויין שלעולם לא ניגמר? "אנחנו עדיין לא שם", הוא אמר אתמול. "שיחקנו טוב ברגעים רבים. טוב מאד לעתים. אבל WE HAVE .NOT PLAYED GREAT YET זה עוד יגיע. אנחנו לא משחקים עם קבוצה מלאה. החצי השני של העונה תהיה דבר לראות!"

אז מה קרה פתאום לקאבס?

1. הקבוצה הפכה עורה מתחילת העונה בה היתה אחת הגרועות בריבאונד, לקבוצת ריבאונד מצויינת בגלל הגנה קבוצתית מצויינת.

2. הייתכן שישנו בקבוצה שחקן עם +/- טוב מאשר לברון? כן!  וישנו יותר מאחד!!! הראשון הוא  – ציבטו אותי כדי שאדע שאיני חולם כי עד כדי כך קשה לי להאמין – הוא קייל קורבר. השני? עוד שחקן ספסל ושמו – במקרה שלא שמעתם עליו – דוויין ווייד. שלישי הוא המלך בעצמו:

View image on Twitter
הנה, למסרבים להאמין:::

Kyle Korver +152 (44 FG%, 42 3P%)

Dwyane Wade +121 (48%, 47%)

LeBron James +109 (57%, 47%)

3. זה לא רק דוויין ווייד וקייל קורבר. זה כל הספסל ובמיוחד ג'ף גרין.

4. קווין לאב הוא בטופ של משחקו עם 19.2 נק' ו-10.5 ריב' למשחק. ה-PER שלו 24.4!

5. לברון. שוב ושוב, לברון ולברון.. מוביל את הקבוצה בנקודות (28.2), אסיסטים (8.6), גניבות (1.4) וחסימות (1.2), כשבריבאונד הוא שני עם 8.0, וה-PER שלו הוא 31.5. לא הייתי אומר שהוא בשיא משחקו, אבל קרוב מאד . הוא משחק 37.2 דק' למשחק (קצת יותר מאשר טיירון לי תיכנן), אבל כשתומפסון יחזור ודריק רוז יחזור, הוא יירד ל-34-35 דק' למשחק.

עם נצחון על אינדיאנה מחר (היום), הם שוברים שיא קבוצתי, ואתמול דריק רוז הודיע שהוא לא פורש מכדורסל, ומתכונן לשוב ולשחק. הוא כבר מתאמן. גם אייזיה תומאס החל לרוץ ולשחק באימונים וטריסטן עומד אף הוא לחזור.

כל זה מאיית עבורי "א", "ל", "י", "פ"…את ההמשך תעשו לבד.

(ולכל אלה המתכוננים להגיב שהדוק משנה דעתו כמו האנליסט של מזג האוויר,  הצעתי להם היא לא לבזבז דיו. אני כותב נכון להיום, ונכון להיום הם בין 4 הקבוצות הטובות בליגה, וזה ללא 3 שחקנים העלולים להיות חלק מהחמישייה במשחקים רבים. אבל אם בא לכם להגיב בכל זאת, המסך פתוח  לאלה המעוניינים להשפיל את עצמם ולהפוך לרפי הבנה (אם לא נטולי הבנה) קבל עם ועידה (גיא!).

3. דמרכוס קאזינס הוא 'איש ה-20-40'

 

ARE YOU KIDDING ME? ארבעים נקודות ו-22 ריבאונדים? זה מה שהקאזינס שם נגד הנאגטס ביום רביעי בערב. זה לא רק מה שהוא עשה, אלא העובדה שהפליקנס היא אחת משש קבוצות הנלחמת על 5 מקומות בפלייאוף (וניו אורלינס ודנבר הן בין ה-6).

תשכחו מה-22. בואו נדבר על 40 ו-20 כדי לעגל ולזכור טוב יותר:

*זאת הפעם השנייה שהקאזינס עשה זאת העונה.

*היו רק שני 40 ו-20 בכל הליגה בעונה שעברה.

*לאף שחקן ב-NBA לא היו שני 20-40 באותה עונה מאז פטריק יואינג עשה זאת בעונת 1989.

*רגע! מה בקשר ל-4 חסימות באותו משחק של יום רביעי, 4 אסיסטים, ו-2 מ-3 מה-3? זה עושה מקאזינס מה שאף שחקן ב-NBA לא עשה מאז לארי בירד ב-1987!

הפליקנס הם משחק אחד לפני OKC למקום שמיני בפלייאוף אבל הם גם רק 1.5 משחקים ממקום רביעי במערב, ואל תשכחו שאנטוני דייויס החסיר חצי מההצגה, והוא אמור לחזור לפני חג המולד.

הייתי אומר שמצב הפליקנס הוא די טוב.

*

 *

4. עתונאית ניו-יורקית המראיינת את קליי ת'ומפסון בלי שתדע מי הוא…

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
124 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MBK
MBK
8 בדצמבר 2017 7:39

מנחם מעורב מעולה
הלוואי ואתה צודק לגביי פילדילפיה והלייקרס יריבות לא פחות מפוארת מזו של לייקרס – בוסטון
הלייקרס צריכה זמן וצריכה שיצא משהו סביר מלונזו אם אתה צודק לגביי אינגרם מצבה של הלייקרס מצויין
הקטע המסיים עם קליי תומפסון ענק 😀

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
8 בדצמבר 2017 7:45

יופי של מעורב בת גלימי ד"ר מנחם.
תודה
מסכים לגמרי לגבי רוב האמירות שלך אבל בכלל לא בטוח לגבי לייקרס אלא עם יביאו גם שניים טובים דרך הפרי אייג'נסי השנה.
אמביד סופרמן הבא. קאזינס? תלוי על איזה צד הוא מתעורר בבוקר. הוא כמו רכבת הרים, פעם למעלה ופעם למטה….
אגב בת גלים נתנה יופי של יום השבוע. לצערי הפסדתי אותו בגלל העבודה אבל היתה חגיגה אמיתית במים. בשבת שעברה, מאידך, היתה מזרחייה לא רעה ועשיתי את הדרך מרציף מרגולין דרך הקזינו לחוף השקט בגלישה דרך הים כמובן. שבת בבוקר חורף בחוף השקט עם אפרוחי השייט של חיפה, פסטורלייה 🙂

tomer
tomer
8 בדצמבר 2017 7:52

1. מנחם, לגבי המסקנות של המשחק של פילי-ל.א מהערב, אני מסכים כמעט עם כולן, פרט לזו של לונזו. שחקן שנותן 3 חט' ו-4 חסימות (בתור רכז!) הוא דבר הראוי לציון, מסכים שהשלשה בסוף הייתה מביכה (שאמנם לא נפוצה אך גם לא בדיוק נדירה אצלו), אך אתה לא יכול לפסול את המאמץ ההגנתי שהוא עשה.
2. קוזמה – הערב הוא היה די חלש, אך רתה עדיין לא יכול לפסול את מה שהוא עושה
3. אינגראם – בנוגע לזה מסכים איתך לגמרי, שחקן נהדר שרק ניתן לחכות ולראות מה יצא ממנו בעתיד.
4. רנדל וקלארקסון – משום מה נראה שוולטון מעדיף את לופז ע"פ רנדל, לא ברור לי למה, אך אין ספק שרנדל יכול לתרום הרבה יותר מלופז בשני צידי המגרש. לגבי קלארקסון – הוא נקלע לסיטואציה לא נעימה, הוא יושב בדיוק על המשבצת של בול, וכמו שאנחנו כבר מכירים את הלייקרס, הם יעשו את הכל, אבל את הכל בכדי להוכיח שהבחירה שלהם הצדיקה את עצמה, ולכן הוא על הספסל (אם אני מסכים עם זה או לא, זה כבר עניין אחר)

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בדצמבר 2017 8:11

מנחם אהבתי את הכתיבה נתייחס בכמה נקודות.
1. אינגרם שחקן מצויין בהחלט יכול להיות אולסטאר עם זאת הוא לעולם לא יחשב לאתלט עליון בליגה,לראות את הקפיצת מדרגה שהוא עשה מעונה שעברה מהשחקן הלא בשל שהגיע לליגה פשוט כיף לצפייה
2. אמביד חוגג על הלייקרס ויחגוג גם בעתיד ,אין לנו מישהו להציב נגד אמביד רנדל קטן מדי לופז רך מאוד, ובוגוט איטי וכבד מדי נגדו, רק להזכיר שאמביד ממש לא בכושר טוב לשחקן NBA הוא חייב להוריד כמה קילוגרמים ואז יהפוך לחיה אמיתית.
3. רנדל לא מקבל דקות כיוון שהוא יעבור בטרייד אין לליקרס שום סיבה לתת את החוזה שידרוש.

ב. לברון גיימס לא אנושי כמות האספקטים שהוא מוסיף למשחקו פשוט מדהימה כל עונה, שחקן שרואים רק פעם אחת לסבר את האוזן הוא קולע 43% מ3 אין דרך שניתן לעצרו.
דווין וויד נפלא מהספסל קורבר פורח ליד לברון בתקופה האחרונה ההגנה שלהם נראית טוב וזה שקלדרון פותח (מגן גרוע כמו איזייה), הדבר היחיד שמפחיד אותי הוא שאיזייה חור הגנתי הרבה יותר גדול ממה שכולנו חושבים לא רואה איך הוא מסתדר בלי שני מגיני על לצדו בהגנה.

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:34

צריךלחכות ולראות

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:35
Reply to  מנחם לס

מאין לך שרנדל עובר בטרייד?

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בדצמבר 2017 18:34
Reply to  מנחם לס

הוא בשנת חוזה, הוא ידרוש ובצדק חוזה שללייקרס אין שום סיבה לתת לו, זוהי הסיבה העיקרית לירידה בדקות ולדיכוי על ידי וולטון.

Wave bull bul
Wave bull bul
8 בדצמבר 2017 8:12

קלארקסון לא ממש רכז טהור
הוא יותר סקנד גארד וקלעי מצויין שגם יודע לחדור
הוא וקוזמה גורמים לכך שהספסל של הלייקרס הוא כיום מהטובים בליגה מבחינת נקודות
הבעיה שקולדוול פופ שומר הרבה יותר טוב ממנו
ובכל זאת מגיע שאפו להנהלה הקודמת שגירדו אותו בטרייד ממעמקי הסקנדל שראפט

Wave bull bul
Wave bull bul
8 בדצמבר 2017 8:12

סקנד דראפט

Wave bull bul
Wave bull bul
8 בדצמבר 2017 8:17

ברוך, למה החלטת כבר שרנדל עובר בטרייד?

אסף
אסף
8 בדצמבר 2017 8:30

קליבלנד בעיקר התחילה לשחק קצת הגנה ברצף הנוכחי שלה וגם לא מזיק אחד לברון ג'יימס שבגיל 33 נראה בשיאו (מסכים מאוד עם האבחנה מנחם על הכושר הנהדר של לאב וקרובר).

שי אבן צור
שי אבן צור
8 בדצמבר 2017 8:35

הלוואי שלברון יקח אליפות השנה

הייט אשברי
הייט אשברי
8 בדצמבר 2017 13:43

הלוואי שלא

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:37

שי, אתה בטוח? הייתי תחת הרושם שאתה סגנו של האשך ב-LLL

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 8:39

המקור הוא הפסוק שמספר על מותו של זכריהו בן ירבעם
"וַיִּקְשֹׁר עָלָיו שַׁלֻּם בֶּן יָבֵשׁ וַיַּכֵּהוּ קָבָלְ עָם וַיְמִיתֵהוּ וַיִּמְלֹךְ תַּחְתָּיו."
זכריהו הספיק למלוך 6 חודשים. שלם בן יבש, שגדע את שושלת ירבעם, מלך חודש אחד בלבד.
מסתבר שהכרזות "קבל עם" לא מסתיימות בטוב…

תודה על המעורב, מנחם.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
8 בדצמבר 2017 13:07

שלום בן יבש

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:38

תודה גיא!

גולדן
גולדן
8 בדצמבר 2017 8:39

ככה זנחת אותנו? 🙂

גולדן
גולדן
8 בדצמבר 2017 8:40

שי לא אוהב את המפרץ, נתגעגע

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 8:42

2 נקודות לגבי הקאבס:

א. הספסל. קראתי אתמול ב-ESPN שהספסל שלהם מדורג השנה במקום ה-4 בליגה בנק' למשחק.
בעונה שעברה הם דורגו במקום ה-28.

ב. ההגנה. ברצף 13 הניצחונות, ההגנה של הקאבס שווה מקום 6 בליגה. ב-12 המשחקים הראשונים שלהם (מאזן 5 – 7), ההגנה שלהם דורגה במקום האחרון בליגה.

מתן גילור
8 בדצמבר 2017 8:59

מנחם, אפשר להסכים או לא עם התוכן, אבל אתה יודע לעטוף את התוכן בכזו כתיבה נפלאה, שאפילו אם אני לא מסכים עם XYZ, זה מהנה לקרוא.

גולדן
גולדן
8 בדצמבר 2017 9:04

100+ מדויק, מה שרציתי לאמר ולא ידעתי איך לכתוב

TIMO ALL STAR
TIMO ALL STAR
8 בדצמבר 2017 16:25

+200
מעורב מכל הלב

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:40

תודה, מתן. העיקר שאני לא מנסה לעטוף את הכתיבה בתוכן…

גולדן
גולדן
8 בדצמבר 2017 9:01

משחק הבא הלייקרס ופילי מפסידות ומנחם קורא עליהם קדיש
ומוריד אותן שאולה,
מנחם חי את הריגוש וההתלהבות מהרגע האחרון
טוב שכך, אז מה אם איני מסכים.

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:41
Reply to  גולדן

אכול ושתו כי מחר נמות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
8 בדצמבר 2017 9:32

אחלה מעורב. תודה רבה מנחם

גור גולן
גור גולן
8 בדצמבר 2017 9:37

מעולה מנחם!
מעורב נהדר

הלוואי והתחזית של לייקרס טפילי שלפיה באמת תקרה כי הן קבוצות מלאות צבע וככה זה יהיה גם בעשור הבא לדעתי.
לונזו הביא אדיר של 10-8-8-4-3 והכי חשוב 0 איבודים! 8 אסיסטים ואפס איבודים?? 38 דק ואפס איבודים? בודדים הרכזים שמסוגלים לעשות את זה. הוא השתפר לאחרונה באחוזים ומתקרב ל40 אחוז בזמן האחרון. הדבר הכי חשוב אצלו שהוא יצליח להיות יציב כי הוא ממש לא יציב.
לגבי אינגראם? אני לא סבלתי אותו שנה שעברה והייתי הכי נגדו! אבל לא יודע מה קרה והוא נראה השנה כמו שחקן שהולך להיות אולסטאר. קפיצה ענקית באחוזים, נקודות והכי חשוב בבגרות ולקיחת אחריות – הוא כרגע המוביל של הלייקרס, כדור אחרון צריך ללכת אליו.
אני פשוט לא מבין את וולטון ! למה קוזמא מקבל כל כך מעט דקות! למה רנדל מקבל כל כך מעט דקות? למה לופז משחק כל כך הרבה.

קאזינס אדיר דרך אגב! בכושר פנטסטי

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:42

תודה

KingJames23
KingJames23
8 בדצמבר 2017 9:53

הבעיה בלייקרס שאין להם בחירת דרפאט בשנה הבאה… דבר שיתקע אותם

אלי לס
אלי לס
8 בדצמבר 2017 10:28
Reply to  KingJames23

הדבר היחיד שיתקע אותם זה אם המכוער שלך יגיע

גור גולן
גור גולן
8 בדצמבר 2017 19:59
Reply to  אלי לס

+1

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:43
Reply to  KingJames23

נדמה לי שבחירתם הולכת לסלטיקס אבל אני לא בטוח ב-100%

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
9 בדצמבר 2017 7:30
Reply to  מנחם לס

בחירה במקומות 2-5 בחירה לבוסטון אחרת היא הולכת לפילי

איווט
איווט
8 בדצמבר 2017 10:14

פליקנס לא יעלו לפלייאוף השנה .
יוסטון לא יעברו שני סיבובים השנה
קליבלנד לא יקחו אליפות השנה
מנחם יחליף קבוצות יותר מגרביים השנה

Berch
Berch
8 בדצמבר 2017 10:17
Reply to  איווט

צודק לגמרי !!!
תשכחו מכל אלה
השנה חולון לוקחת !!!!
!!!
🙂

בוני
בוני
8 בדצמבר 2017 10:22
Reply to  איווט

תיתן כבוד ותירגע קצת גרוביאן שכמוך.

Berch
Berch
8 בדצמבר 2017 10:16

רואים שחזרת הביתה דוק
אחלה מעורב. 🙂

בוני
בוני
8 בדצמבר 2017 10:26

מנחם תודה,

אומרים על לברון שהוא עוזר לזקנים ומלמד צעירים, אני לא חושב שיש היום מנטור יותר טוב מימנו בליגה.

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:45
Reply to  בוני

יכול אד להיות. אבל להיות מאמן NBA יהיה תפקיד קטן עליו לצערי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 בדצמבר 2017 10:29

איזה כיף שמנחם חזר!

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:45

לי זה פחןת כיף לחזור

bobby
bobby
8 בדצמבר 2017 10:39

תודה רבה על מעורב מעולה!

קליבלנד בהחלט נראים טוב, במיוחד לאור העובדה שעוד חסרים להם כמה שחקני מפתח שפצועים, כפי שציינת.
אם תומאס ישתלב כמו שצריך כשיחזור, ובהנחה שווייד יגיע לפלייאוף שלם ובריא, אז ביחד עם לברון, יש לטיירון לו אפשרות לשחק בכל רגע נתון ב-48 דקות עם שחקן שיכול לקחת את הכדור לסל יש מאין.
בשנים הקודמות היו רק 2 שחקנים שכאלה – לברון וקיירי. לכן חשוב מאוד שישלהו את תומאס כמו שצריך וייתנו לו בטחון לכשיחזור, אפילו אם בהתחלה הוא קצת יחרוק.
החל מינואר יהיה מאוד מעניין לצפות בקליבלנד, זה בטוח.

מתן גילור
8 בדצמבר 2017 12:24
Reply to  bobby

גם רוז שחקן כזה (סוג של…)
אני חושב שהסיפור לגמרי יכול לקום וליפול על הכשירות שלו.
היכולת שלו לשמור על קיירי בגמר אזורי למשל ואז להחביא את תומאס על סמארט מהספסל יכול להיות וואחד נוק אאוט לטובת הקאבס.
חשוב על חמישייה שניה של תומאס, וייד, שמאפרט, קראודר, פריי.
ברור שרוז לא אמור לשחק למעלה מ-15-20 דקות, אבל הן יכולות להיות מאד משמעותיות. כמו שקלדי נותן היום, אבל באיכות פי 3 בהתקפה ופי 5 בהגנה.

נתן גולד
נתן גולד
8 בדצמבר 2017 14:22

אי אפשר להחביא את תומאס על סמארט, הוא ייקח אותו לפוסט אפ כל פעם

מתן גילור
8 בדצמבר 2017 15:12

סיכון שלגמרי הייתי לוקח במקום לו. נראה לי שעדיף להתמודד עם הפוסט של סמארט מאשר עם קיירי. מעבר לזה שהרבה יותר קל להביא עזרה על פוסט אפ.

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:46
Reply to  bobby

מסכים אתך

השרת
השרת
8 בדצמבר 2017 11:42

תודה מנחם, התגעגתי למעורבים שלך ובדיוק אתמול חשבתי שהמון זמן הם חסרו פה באתר.

לברון פשוט מדהים, אין מה לומר. מקווה בשבילו שיקבל את האמ וי פי השנה, מגיע לו והגיע לו גם בעבר רק שהפרס לא באמת תמיד הולך למי שמגיע.

האם ראיתי נכון שווייד יקירי 47% משלוש ??

קליי עושה רושם ממש צנוע וחמוד גם בחיים האמיתיים, אבל זה לא חדש, עם סט הכישורים שלו להסכים להיות כינור שלישי וחצי בקבוצה חייב להעיד על צניעות.

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 11:55
Reply to  השרת

אלו נתוני רצף הניצחונות.

נתוני כלל משחקי ווייד העונה:
11.6 נק', 45.3% מהשדה, 34.5% מהשלוש.

נתוני כלל משחקי לברון העונה:
28.2 נק', 58.7% מהשדה, 43% מהשלוש.

בהחלט ניתן לראות איך מעברו של ווייד לספסל, נתן בוסט אדיר למשחק,
ואיך משחקו המשופר של ווייד, נתן בוסט אדיר לקאבס.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 12:31
Reply to  השרת

54 53 57 51
אלו הם מספרי הניצחונות של הקבוצה של לברון בכל השנים האחרונות מאז שהוא זכה בmvp. באיזו מהפעמים בדיוק הוא היה צריך לזכות והפרס הלך לא למי שבעצם הגיע?

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 12:37
Reply to  Ish

שכחת את המספר 58.
מספר הניצחונות של מיאמי ב-2011.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 12:46

לא שכחתי, דיברתי על מאזן הפעם האחרונה שזכה בmvp

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 13:37
Reply to  Ish

זו עדיין דוגמה לעונה בה לא זכה, למרות היותו השחקן מס' 1 בליגה.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 14:25

הוא כתב שהגיע לו בעבר והוא לא קיבל. אני ביקשתי לדעת מתי?
אתה רוצה להוסיף עוד שנה לדיון? סבבה.
אתה טוען שהגיע לו לזכות אז או באחת מהשנים האחרות שבהן הוא לא זכה? אם כן תטען מתי ונדבר על זה. אם לא אז אני לא מבין מה הפואנטה שלך?

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 14:29
Reply to  Ish

לדעתי, ב-2011 הגיע לו לזכות ב-MVP.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 14:44
Reply to  Ish

למה? הקבוצה שלו דפקה אנדרפרפורמינג שהיה לו חלק לא מבוטל בו? מדובר בקבוצה שהייתה צריכה לנצח 60 משחקים בלי למצמץ. רוז לקח קבוצה הרבה פחות טובה ולקח אותה יותר רחוק.

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בדצמבר 2017 18:37
Reply to  Ish

2011 הוא היה חייב לזכות הליגה רצתה לגוון וההחלטה לא בדיוק עדתה לו טוב, וב2014 גם היה לו קייס רציני מאוד

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 18:52
Reply to  Ish

למה הוא היה חייב לזכות ב2011?

הליגה קבעה לאנשים מה להצביע?

לגבי 2014 אתה ממש ממש חייב להסביר לי את הטענה שלך כי אני ממש לא רואה איך

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בדצמבר 2017 21:05
Reply to  Ish

הוא היה בכמה רמות מעל רוז בכל סטטיסטיקה אפשרית בפער והשחקן הטוב בעולם . הוא סחב את הקבוצה למאזן טוב, מבחינת כדורסל נטו התואר היה שייך ללברון. 2014 הוא נתן עונה מופלאה שוב, התלות של ספלורטאה בלברון באותה עונה הייתה פשוט מגוכחת, דוראנט זכה בMVP ובצדק אבל הנתונים שלו ושל לברון באותה עונה היו דומים.

השרת
השרת
8 בדצמבר 2017 13:52
Reply to  Ish

כמו שגיא ענה בעונה שדרעק רוז קיבל לדעתי הגיע ללברון יותר, פשוט לליגה קשה לתת 3 פעמים ברצף את הפרס לאותו השחקן אז רוז קיבל במקומו.

ובאופן כללי הכוונה שלי היא שלברון השחקן הכי טוב בליגה כבר שנים, וכן גם בכל השנים שציינת הוא היה הכי טוב בליגה, פשוט הפרס לא ניתן לשחקן הכי טוב בהכרח, ולפעמים בצדק כי כדורסל זה משחק קבוצתי ולא אישי. יחד עם זה אי אפשר להתעלם מהשליטה הכמעט טוטאלית שלו בליגה עד תקומתה של המפלצת מהמפרץ.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 14:39
Reply to  השרת

ללברון לדעתך הגיע לזכות כאשר ניצח עם קבוצתו 4 משחקים פחות מהקבוצה של הזוכה כאשר היה לו קבוצה הרבה יותר טובה וטעונה?
מצטער אבל פשוט לא. מיאמי היו קבוצה שצריכה להגיע לשישים ניצחונות בלי להזיע. הם תפקדו משמעותית מתחת לרמה שהם היו צריכים לתפקד בה (והעונה אחרי היא דוגמה מצוינת לזה). זה לא פרס למי דופק סטטיסטיקה זה פרס למי נותן את הערך הכי גבוהה לקבוצה שלו.

אז בארבעת השנים האחרונות אין לך טענות?
בעצם התכוונת רק לפעם אחת הזאת ב2011 שהגיע לו והוא לא קיבל?

אם רצית להגיד שהוא היה השחקן הכי טוב בליגה זה משהו אחר לגמרי מלהגיד שהגיע לו mvp והוא לא קיבל. כמו שאמרת זה לא פרס של מי השחקן הכי טוב בליגה, ולכן מי השחקן הכי טוב בליגה לא רלוונטי לפמי הגיע לזכות. גם עם זה שהוא השחקן הטוב בליגה למשך כל השנים האלו אני לא מסכים אבל אין לי כוח להיכנס לזה

השרת
השרת
8 בדצמבר 2017 14:53
Reply to  Ish

להזכירך זו היתה העונה הראשונה של הביג 3 במיאמי, הם פתחו אותה ב- 9–8, טבעי שלהרכב חדש לוקח זמן לפתח כימיה ולכן אני מייחס פחות משקל ל-4 המשחקים שאתה מציין בתלהבות. וזה שהיתה לו קבוצה טובה יותר סביבו לא מפחית ממנו (ושוב – לוקח זמן לקבוצה חדשה להתחבר אז גם הטענה הזו מוטלת בספק קל).

בוא פשוט נסכים על לא להסכים ונסיים את הדיון כאן, כי למרות שאני מעריך אותך ואת תגובותיו, אתה לא בא לי בטוב עכשיו.

המשך יום טוב.

למען הסר ספק – אני ממש לא חובב את לברון, אם כבר להפך, אבל אני מאוד מעריך את המשחק שלו (כשהוא מתאמץ).

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 14:53
Reply to  Ish

4 ניצחונות פחות זה הגבול?
קובי זכה ב-2008 עם 9 ניצחונות פחות ממובילת הליגה.
נאש זכה ב-2006 עם 10 ניצחונות פחות ממובילת הליגה.
גארנט זכה ב-2004 עם 3 ניצחונות פחות ממובילת הליגה.
דנקן זכה ב-2002 עם 3 ניצחונות פחות ממובילת הליגה.

השורה התחתונה –
4 ניצחונות הפרש מהמקום הראשון בליגה?
לא הפרש כזה גדול.

(דרך אגב, רק גארנט, מתוך השחקנים שברשימה, היה דומיננטי ביחס לשאר שחקני הליגה, כמו לברון ב-2011)
ואז יש את עניין הנתונים.
אני לא מכיר מטריקס כלשהו שנותן תוצאה אחרת חוץ מזו שמראה שלברון היה ב-2011 ה-MVP.
תחפש את מה שאתה רוצה.
PER, WS, VORP, BPM ,
לא משנה מה –
לברון היה השחקן מס' 1 בליגה באותה עונה.

ודרך אגב, זה אפילו לא היה קרוב.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 15:06
Reply to  Ish

יש לך את זה ביותר איש קש. נדבקת לנקודה אחת מתוך טיעון שלם ואתה חושב שזה טיעון מתאים כנגד איך?

הmvp אינו פרס למי היה השחקן מספר אחד בליגה, או השחקן הכי טוב בליגה.

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 15:14
Reply to  Ish

ולך, יש את זה ביותר איש קש?

כרגיל, לא ממש הבאת נתון כלשהו שתומך בדעתך.
אז למיאמי 4 ניצחונות פחות מלמוליכת הליגה.
כפי שניתן לראות, זה לא נתון שהכשיל זוכי MVP בעבר.
("טיעון שלם". לא ניצחו את הכמות שמתאימה לך…)

אז אם כמות הניצחונות עומדת בקריטריונים ההיסטוריים לזכייה ב-MVP,
אז מה לעשות, מה שנשאר זה הנתונים.
ובאלו, לברון שלט ללא תחרות באותה עונה.

הסיבה שהוא לא זכה?
אותה סיבה שלג'ורדן אין יותר זכיות.
voter fatigue

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 15:36
Reply to  Ish

לטעון שהטיעון שטענת הינו איש קש ולא רלוונטי לטענה זה אינו טיעון איש קש. זה פשוט ציון שאני לא הולך להתייחס מסיבה זאת.

'לא הבאת נתון'
איזה נתון או מספרים אתה צריך בשביל להיווכח שההיט של 2011 נתנו עונה של אנדרפרפורמינג?

אני רואה שאתה מתעקש על האיש קש שלך אז אסביר.
זה שזה לא הכשיל זוכי עבר אינו רלוונטי, מדובר על האם הגיע לו לזכות לא האם בעבר זכו אנשים אחרים שיתכן שלא הגיע להם. מספרי הניצחונות של קבוצות של זוכי עבר לא רלוונטים להאם לברון עם קבוצתו ההיט באמת תרם לקבוצתו את הערך הרב ביותר מבין כל השחקנים בליגה שתרמו לקבוצתם. גם אם לברון לא היה משחק בהיט כל השנה לא היה מפתיע אף אחד אם הם היו מגיעים לחמישים ניצחונות.

הmvp אינו פרס למי דפק את הסטטיסטיקות הכי טובות.

לא הבאת נתון שתומך בזה שלברון או ג'ורדן לא זכו ביותר תארי mvp בגלל voter fatigue

לא הבאת נתון שמראה שזה בכלל תופעה אמיתית שקיימת. תראה כמה שנים אנשים מצביעים ביבי בלי להתעייף(זה הילהתעייף למקרה שזה לא היה ברור)

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 15:55
Reply to  Ish

קודם כל, לפחות אני הבאתי נתון…
אתה זורק המון קביעות סובייקטיביות לחלוטין (כמה ניצחונות היו להיט, והיה ו…), בשביל להוכיח את הנקודה שלך.

אז נתון אחר, כזה שמשלב יכולת אישית כחלק מסטטיסטיקה קבוצתית + הישגים קבוצתיים:
WS.
מאז 07' (כולל), למיטב זיכרוני, הארדן ב-15' ו-17, ולברון ב-11', הם מי שהובילו את הליגה ב-WS, ולא זכו ב-MVP.
כל השאר, זכו.
ב-15', הפער באמת היה מינימלי, אבל טענות הקיפוח של הארדן בשנה שעברה, ושל לברון ב-11', בולטות לנוכח הפער הגדול מה-WS של הזוכה.

אתה יכול לטעון שלא הגיע ללברון ה-MVP, ובאמת אין לי בעיה עם זה.
זה הרי כל כך סובייקטיבי.
אבל ה-"מצטער אבל פשוט לא" , הוא פשוט מוגזם…
(או במילים אחרות – "טענת איש (קש…))

לגבי ג'ורדן –
ב-97', ו- 93', הנתונים שלו טובים בהפרש מאלו של מאלון ובארקלי.
הוא לא זכה, ולא בגלל ביצועי שיקגו המאכזבים.
לדעתי (ולדעת עוד כמה וכמה אנשי ספורט), זה מקרה קלסי של voter fatigue

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 16:38
Reply to  Ish

אם אתה מבקש נתון לטענה כמו – 'איזה נתון או מספרים אתה צריך בשביל להיווכח שההיט של 2011 נתנו עונה של אנדרפרפורמינג?' – מן הראוי שתהיה מסוגל לספר איזה נתון אתה היית מצפה לראות שיתמוך או יפריך אותה.

הנתונים שאתה מביא אינם פחות סובייקטיבים באף טענה שמישהו מעלה כאן בלעדיהם. אתה פשוט בוחר לדמיין שזה שהצמדת נתון לטענה הופך אותה לתקפה יותר, אבל חצי מהפעמים אתה אפילו לא יודע מה הנתון בכלל אומר ומתוך מה הוא מגיע ובטח שלא מצליח להראות איך הוא קשור לטענה שלך או מחזק אותה.

ההבדל היחידי הוא שאני לא מנסה לשחק את המשחק בכאילו הזה. תאמין לי שיחקתי אותו שנים רבות ולקח לי הרבה זמן להבין כמה זה משחק מצוץ מהאצבע.

שים לב שאתה לא לא מסכים איתי (או לפחות לא מציין זאת אם כן) שאף אחד לא היה מופתע אם ההיט ללא לברון היו מנצחים 50 משחקים, או שההיט אנדרפרפורמד ב2011. אלא בוחר להדבק לנקודות אחרות שאינן עיקר הטענה שלי.

'אבל ה-"מצטער אבל פשוט לא" , הוא פשוט מוגזם…
(או במילים אחרות – "טענת איש (קש…))'
אוקיי, אתה בהחלט יכול לא להסכים אם זה שאני אומר 'מצטער אבל פשוט לא' ולטעון שזה מוגזם אבל זו אינה טענת איש קש. (אני מרגיש שאני צריך להפסיק להשתמש במונח כיוון שמסתבר שאנשים כאן לא מבינים אותו)

אתה זוכר עם מי ג'ורדן שיחק ועם מי מאלון שיחק? אתה בטוח שהתוצאות של הבולס היו כאלו טובות(במובן יחסי לסאנס לדוגמה) ב93? יכול להיות שהמצביעים במקרה חשבו בניגוד לדעתך שהתרומה שלהם לקבוצות שלהם באותה שנה הייתה גדולה מזאת של ג'ורדן לקבוצתו?
אז לדעת חלק מהאנשים מדובר במקרה של voter fatigue, נהדר. זו תופעה שקיימת בעוד מקומות או שהיא ספציפית להצבעות MVP עבור ג'ורדן ולברון? ברצינות. אני לא צוחק לגבי זה.

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 16:59
Reply to  Ish

בכדי שהטיעון שלי יהיה מדוחלל,
אני צריך קודם כל לנסות להגחיך את טענתך.
והיות ואת זה לא ניסיתי לעשות, אז הדרך שלי להתמודד עם הצמדת איש הקש על דש תגובתי, זה לנסות להתמודד עם אותה הצמדה בעזרת (ניסיון ל) הומור.
voter fatigue זה מושג מהותי כאשר דנים בפוליטיקה וחברה.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 17:06
Reply to  Ish

אה… לא, אין להגכחת הטענה שום קשר לזה. טענה יכולה להיות טענת איש קש בלי שום הגכחה. כל שדרוש הוא ייצוג שגוי של הטענה ותקיפת טיעון שגוי זה במקום את הטיעון כמקורי כפי שהוא.

טוב אעמיק בזה עצמאית בהזדמנות אבל למה יש לנו סיבה לחשוב שזה תקף להצבעה לMVP (שאם אני לא טועה כוללת שינויים כלשהם בחלק כלשהו מהמצביעים בין שנה לשנה)?

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 17:27
Reply to  Ish

קראתי בהמון מקרים עיתונאי ספורט שכותבים על voter fatigue.

(הפעם האחרונה –
http://www.espn.com/espn/feature/story/_/id/20982956/predicting-2017-18-nba-mvp )

הם אלו שבוחרים, ו-"בתוך עמם הם חיים."

(לא שזו הוכחה כלשהי, אבל זה מסתדר לי עם הנתונים, ועם תחושותיי)

מתן גילור
8 בדצמבר 2017 17:39
Reply to  Ish

אני מסכים עם גיא ברוב טענותיו, אבל איש כתב את הדבר הנכון והחשוב ביותר. יש אולי מספר חד ספרתי של מגיבים באתר שאשכרה מבין מה היא טענת איש קש.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 17:41
Reply to  Ish

מצטער אבל אני לא יכול לקחת את טום הברסטרו ברצינות

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 17:45
Reply to  Ish

במיוחד לא עם ה"טענה" שמוצגת בכתבה שמקושרת

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בדצמבר 2017 21:27
Reply to  Ish

איש אני לא מסכים אם הטענה שלך אבל נלך איתה איך אתה מסביר שהפרס הלך לווסטברוק עונה שעברה, ולא להארן, קבוצה אחת ששברה את הציפיות מול שחקן שניפח סטטיסטיקות

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 21:37
Reply to  Ish

טוב גיא, אחרי התעמקות קלה בעניין הvoter fatigue אין שום דרך לייצר קשר אמיתי בינה לבין הצבעה לmvp של הnba. מכל המקומות שאני רואה שאנשי תקשורת משתמשים בהלגבי ההצבעה לmvp זה סתם קשקוש חסר תוכן ואפליקציה מחוסרת הבנה של קונספט למשהו שאינו רלווטי אליו בשום צורה. זה לא יותר מסלוגן תירוצי שמנסה להשמע מתוחכם ובעל תוכן לתאר את זה שהם חושבים שלא מצביעים למישהו כי לא רוצים להצביע לא עוד פעם כי הוא או קיבל מספיק פעמים או משהו כזה.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 21:42
Reply to  Ish

ברוך, על זה כבר נתתי לך תשובה לפני יומיים:
'יש למראה ולאופי ולחברת הנעליים ולשוק שבו השחקן משחק ולעוד אלף ואחת סיבות חשיבות אבל הן זניחות ביחס לתפוקה אישית והשגים קבוצתיים הדבר היחיד שמצליח להטות בצורה מהותית את הדברים האלו זה כל מיני סיפורים נראטיבים שמנסים למכור לנו (כמו עם ווסטברוק בשנה שעברה) אבל ברור שכשהם זוכים להשפיע על התוצאה מקבלים תוצאה שגויה ושנויה במחלוקת.'

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:48
Reply to  השרת

תודה. כיך לחזור ל'מעורבים' אבל פחות כיף לא להיות ליד הים התיכון. אבל בס"ה החיים טובים בכל מקום. אם אתה מאושר בפנים, אפילו נחייצ'נה, סיביר, תהיה מקום טוב להניח בו את ראשך.

שגיא נאור
שגיא נאור
8 בדצמבר 2017 12:07

מעורב אדיר מנחם.
בשביל שהלייקרס באמת יהפכו לקבוצה רצינית שמאיימת על התואר לפחות אחד מבין הצעירים, אם לא שניים, צריכים להתפתח להיות שחקני על בליגה. עם כל הכבוד לשיפור של אינגראם, אני לא רואה את זה קורה. לונזו ממש רחוק מזה וגם אם ימשיך להשתפר כצפוי, קשה לדמיין אותו הופך לרכז טופ 3 בשנתיים-שלוש הקרובות.
האופציה היחידה שלהם אמת לאיים על האליפות זה בעזרת טריידים ושימוש באותם צעירים מלאי פוטנציאל כשקלארקסון,רנדל וקוזמה מהווים נכסים מעניים. בסגל הנוכחי אני לא צופה להם עתיד עד כדי כך ורוד.
פילי, לעומתם, מחזיקים בשני סופרסטארים פוטנציאליים. מישהו היה לוקח את אינגראם אמביד או סימונס? גם גברת אינגראם לא היתה עושה את זה ולכן פילי באמת קבוצת העתיד של הליגה (אם הבריאות לא תכה להם בפנים) והלייקרס הנוכחיים לאשווים יותר מקבוצה שתיאבק על הביתיות עוד שנתיים-שלוש.

גיא הרשע
גיא הרשע
8 בדצמבר 2017 12:18

למה טריידים?
מה רע בשוק השחקנים החופשיים?

בקיץ הקרוב, זה בהחלט סביר שהם יהיו מסוגלים להביא לקבוצה 2 שחקני חוזה מקסימום.

שגיא נאור
שגיא נאור
8 בדצמבר 2017 12:40

אני אישית לא רואה את לברון או דוראנט חותמים שם ומקווים שהצעירים האלה מספיק טובים ובשלים בשביל לקחת איתם אליפות. קאזינס ופול ג'ורג'? איתם אתה רוצה לקחת אליפות? שיהיה בהצלחה

גור גולן
גור גולן
8 בדצמבר 2017 20:01

אין סיבה לעשות טרייד כרגע
אלא אם כן לא מתכננים להאריך את החוזה של רנדל.ואז טרייד רק עליו למרות שמרגיש לי שזה בזבוז לא להחתים אותו מחדש. הוא לא מקבל קרדיט! מזכיר לי את היחס לפרי גסול

דקסטר
דקסטר
8 בדצמבר 2017 20:33

רנדל שייך לכדורסל הישן

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:50

תודה שגיא.לכן עתיד הליגה מרתק.

טל
טל
8 בדצמבר 2017 12:14

איזה כיף לקרוא..
שאלתי את עצמי כבר מה קורה…

דדי
דדי
8 בדצמבר 2017 12:42

לא רק שהלייקרס היא לא הקבוצה הכי אתלטית בליגה, היא לא קבוצה אתלטית בכלל…

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:52
Reply to  דדי

דדי יקירי, אחרי שתדע את פרוש המילה, המונח, ומה זה "'א"ק" תחזור אלי, ואז נדבר ברמה כמעט שווה.

דדי
דדי
8 בדצמבר 2017 12:53

Brandon Ingram’s last 10 games:
19.3 points (.474 FG%, .353 3P%, .705 FT%)
6.5 rebounds
3.9 assists
1.1 blocks

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:54
Reply to  דדי

זה כדורסל. זה לא אתלוטיות.

דדי, אני לא אתווכח אתך על מוסיקה, אז הייתי מציע לך לא להתווכח איתי על 'אתלטיות' אלא לשבת בשקט, להקשיב, וללמוד (והכל בחינם)

דדי
דדי
8 בדצמבר 2017 18:15
Reply to  מנחם לס

כשאתה קורא לברנדון אינגראם "קפיצי", הדבר היחיד שאני יכול ללמוד ממך זה או איך לכתוב על שחקני כדורסל בלי לראות אותם, או איך לראות שחקני כדורסל בלי להבין מה שאתה רואה…

מנחם לס
מנחם לס
9 בדצמבר 2017 4:40
Reply to  דדי

את אינגראם אני ושב שלא ראיתי. אבל ראיתי איזה 10,000 אחרים. אתה לא ראית אף אחד מלבד – אולי- את גיא גודס

השרת
השרת
8 בדצמבר 2017 13:40

לגבי השלשה של בול, זה היה נסיון של 2 פור 1, שהוכיח את עצמו כי באמת אינגראם תפר שלשה 0.8 שניות לסוף. משמע הנסיון שלשה של בול היה בחינם.

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:55
Reply to  השרת

ההחטעה שלו כמעט, ממש כמעט הביאה נצחון לפילי (אם אמביד היה שם דאנק ופאול)

Lbj
Lbj
8 בדצמבר 2017 14:13

מנחם פשוט כיף לקרוא מקווה שהחיבור בקבאס רק ימשיך ושיגעו למני טיים בשיא כי פשוט מגיע ללברון להביא עוד טבעת ועוד עם וויד זה יהיה סיפור לספרים איזה עונה פשוט נ בא במיטבו!

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:56
Reply to  Lbj

תודה

Lbj
Lbj
8 בדצמבר 2017 14:13

מנחם אתה גדול

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 17:57
Reply to  Lbj

תודה.הצרה שבגוף הצטמקתי מ-1.71 ל-1.63

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
8 בדצמבר 2017 20:56
Reply to  מנחם לס

הממוצע של ההצטמקות הוא כל 10 שנים סנטימטר אחד פחות.
אצלך זה כנראה היה קצת יותר מהר מהממוצע, כי ירדת 8 סנטימטר ב 60 שנה 🙁

דקסטר
דקסטר
8 בדצמבר 2017 14:14

1.מה בדיוק אתלטי בלייקרס? בול אינגראם לופז ממוצעים לחלוטין.
נאנס וקלארקסון חד מימדיים. היחידים הם רנדל וקוזמה

2.פילי מקדימה את הלייקרס מבחינת כשרון כיוון שיש לה 2 שחקנים בטופ 20 של הליגה. אין מישהו שמוכן לעשות טרייד של בול ואינגראם ביחד על סימונס ואם כן שיעבור לפוסטים של עידו על טניס..

3. איזה שחקן נדיר זה קליי. פשוט רווח נקי לקבוצה ואחד הכוחות המניעים את הקבוצה ואולי חשוב יותר מדוראנט מבחינת המערכת.
אפס דרמה. אפס מניירות. 100 אחוז תודעה סביבתית.

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 18:01
Reply to  דקסטר

דקסטר, לימדתי קורס שלם בוינגייט על כך עוד לפני שנולדת. מי דיבר על לופז? לופז איטי ובכלל לא אתלטי, אבל כמעט כל האחרים – בהובלת אינגראם – הייתי הופך אתלטים טובים מאד בקרב 10. נאנס, קלארקסון, לונזו, רנדל, וכל האחרים הם אולי חד מימדיים, אבל גם קרל לואיס היה חד ממדי. בקטע הזה דברתי על אתלטיות. לא דברתי על כדורסל.

דדי
דדי
8 בדצמבר 2017 18:17
Reply to  מנחם לס

אינגראם אתלט מאד בינוני בכל פרמטר אתלטי.

נאנס הוא האתלט הכי טוב בקבוצה, וביחד עם רנדל וקלארקסון – היחידים ששווים 8 או למעלה מזה ברמת אתלטיות של נבא.

ברוך רובין
ברוך רובין
8 בדצמבר 2017 18:43
Reply to  דדי

דדי מצטער אינגרם ממש לא אתלט בינוני הוא עדיין מתחת לממוצע בכל כך הרבה פרמטרים, אתלטיות תמיד תהיה הבעיה המרכזית שלו גם שיעלה במשקל.

דדי
דדי
8 בדצמבר 2017 20:06

להגיד על מישהו שהוא מאד בינוני בתחום כלשהוא, זה לא לטעון שהוא ממוצע או למעלה מזה.

mediocre /= aveage

דקסטר
דקסטר
8 בדצמבר 2017 18:23
Reply to  מנחם לס

אבל מנחם..
שחקן כדורסל אמור להיות 8 בהכל ולא 10 במקצוע אחד…
חוץ מזה קרל לואיס היה אתלט אדיר בכל קנה מידה
האתלטיות בלייקרס בינונית במקרה הטוב בנ.ב.א של היום.

ואגב אני בטוח שהיית הופך אותם לאתלטים טובים יותר אני לא ציני בכלל

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 14:48

ניב,

אני עדיין מחכה לשמוע מי מאנשי המדיה ברשימת המצביעים לmvp שנה שעברה סובל מגזענות סאבטקסטית לא מודעת(או איך שלא קראת לזה).

את רשימת ההצבעות של המדיה ניתן להשיג כאן :
http://official.nba.com/2016-17-nba-annual-award-voting-results/

אפלטון
אפלטון
8 בדצמבר 2017 17:17
Reply to  Ish

איש אתה פשוט מעייף ברמות על. אני נוהג מניואורלינס לפלורידה ביומיים הקרובים. בשבת אגיע לפלורידה ואולי יהיה לי זמן לוויכוחים הטפשיים והבלתי נגמרים איתך.
אני העלתי נקודה שכל בר דעת שקורא את ESPN והמדיה הממסדית יכול לראות אם יפקח את עיניו. זה לא ר-ק קשור לגזענות כמו שאמרתי אלא שלוש נקודות שלא קשורות לכדורסל:
תרבותי, שיווקי ואסטטי.
רוב הכתבים הבוחרים במקרה הזה לא רואים משחקים שלא משודרים בנשיונל tv. הבחירות שלהם נובעות מסטיגמות (וגזענות מוסווית, כשמרק סטיין הוא הדוגמא הכי בולטת לזה, והיה אחד המובילים לתקיפות על הארדן ממקום מושבו בדאלאס). חוץ מזה כיסוי תקשורתי לאומי ותגמולים כספיים של החברות המממנות.

מה אתה בדיוק מצפה שאעבור עכשיו כתב כתב? אתה רציני? כשאתה אומר שיש גזענות בארה"ב כלפי האדם השחור אני אומר לך תביא לי דוגמאות ספציפיות? לא, כי זה לא הדרך הנכונה להסתכל על זה. זו הדרך הדמגוגית לנסות להתמודד עם נושא שברור לכולם שהוא קיים.

הארדן לא מדבר עם כתבים, לא מתלבש ונראה בצורה שאפשר להזדהות איתה בתור אדם לבן, לא איש משפחה שאפשר למכור, לא נותן דאנקים שאפשר לראות במהלכי היילייטס ולא עומדת מאחוריו מערכת שיווקית שמממנת כתבים. הוא פשוט לא הפרצוף שהליגה רוצה לראות כמי שמייצג אותה, וחלק מזה, אפילו חלק מרכזי מגיע מגזענות ממסדית.
זו דעתי, כמובן שאתה לא חייב להסכים איתה, ומניח שהרבה אנשים לא מסכימים עם זה, אבל מצפייה בכנראה הכי הרבה שעות הארדן מאז שהגיע לרוקטס, וקריאת כנראה הכי הרבה חומר עליו, אני בהחלט מבחין בסאבטקסט הגזעני העולה מהכיסוי התקשורתי כלפיו.

עידו גילרי
עידו גילרי
8 בדצמבר 2017 17:23
Reply to  אפלטון

ניב מצד אחד בחרת מיזומתך להמשיך את הדיון הטפשי אתמול מצד שני כשמעלים לך טענות נגד הטיעון שלך (ואני לא מתכוון רק לאח הנודניק שלי) אתה בוחר לא להמשיך.
עכשיו תגיד לי שנהיגה היא סיבה מספיקה לדחות את המשך הדיון ….
בוא נגיד שמה שאני רואה על הכבישים כאן בארץ מוכיח שזה לא מוצדק. אז יאללה שים קרוז-קונטרול תוריד ידיים מההגה ותקליד.

אפלטון
אפלטון
8 בדצמבר 2017 21:00

עידו יש לך אינטרס מובהק שאני אגיע עד פלורידה בשבת, מה אתה מנסה להרוג אותי? חוץ מזה שאני בורח משלג במפרץ מקסיקו. עולם משוגע.
ואיש פשוט הרים לי להנחתה עם קארים ולא התאפקתי (והצטערתי אחר כך כשזה הפך מוזר מדי אפילו בשבילי).
מי שטוען שאין כיסוי מגמתי המושפע מסטיגמות כלפי הארדן בגלל הסיבות שציינתי פשוט קובר את הראש עמוק בחול.
אגב, לא מדובר ספציפית כלפי בחירת הMVP, בקטע הזה למועמדים האחרים היה קייס מכובד בפני עצמו, אלא לכיסוי המגמתי כלפי הארדן, שמן הסתם משפיע גם על בחירות פופולריות כמו הmvp.
לגבי בחירת הmvp עצמה הבעיה שלי היא שאין פרמטרים ברורים ולכן הנראטיב ישתנה בכל פעם, זה מה שבעיקר הפריע לי בנושא הזה.
וזהו, גמרתי עם הדיון הזה לבינתיים. לפחות עד הפיפי הבא.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 21:48
Reply to  אפלטון

ניב, מי שטוען שהטענה שלי היא משהו אחר מהטענה שלי פעם אחר פעם כנראה או מאוד מתאמץ לא להבין מה הטענה שלי או מאוד מתאמץ לגרום לעצמו או לאחרים לחשוב שהיא משהו אחר.

אפלטון
אפלטון
9 בדצמבר 2017 1:59

איש אם היית פעם מתאמץ להגיד מה הטענה שלך במקום לנתח ולעשות וועידות חקירה על טענות של אחרים היה אפשר גם להבין אותן.
כל מה שאתה עושה פעם אחר פעם זה לנסות לנצח באיזה וויכוח, וזה פשוט מתיש.
אני מנסה להעביר נקודה או רעיון, ומקבל בכיף דיון בעניין, עד שזה מתחיל להיות מעיק. אם אחרי 3-4 פעמים אני רואה שמיציתי את מה שניסיתי להעביר ואין לאן להתקדם מכאן אני מפסיק. לא מהתחמקות, אלא כי פשוט זה לא יגמר אחרת.
אם תיתן טענה אחרת בצורה ברורה אז יהיה אפשר להגיב עליה, או שאבחר שלא. גם לא מתוך התחמקות אלא כי אין לי מה להוסיף בעניין.

Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 17:38
Reply to  אפלטון

ניב,

1) נסיעה בטוחה וזריזה (נעימה אני בטוח שהיא לא)

2) 'רוב הכתבים הבוחרים במקרה הזה לא רואים משחקים שלא משודרים בנשיונל tv'

על בסיס מה אתה אומר את זה? להם אין את היכולת שיש לנו לראות איזה משחק שא להם?

3) 'הבחירות שלהם נובעות מסטיגמות'
ואתה יודע את זה איך?

4) 'חוץ מזה כיסוי תקשורתי לאומי ותגמולים כספיים של החברות המממנות.'
בדקת לאחרונה איפה הארדן ממוקם בין שחקני הכדורסל מבחינת כמה הוא מרוויח?

5) 'מה אתה בדיוק מצפה שאעבור עכשיו כתב כתב?'

אתה די בטוח מכיר את לפחות חצי מהם בלי לעשות מאמץ. עיקר הכוונה שלי היא שתביט ברשימה ותראה מי באמת נמצא שם לפני שאתה טוען עליהם טענות.

6) 'נושא שברור לכולם שהוא קיים.'
אבל לא אמרתי שהוא לא קיים. אמרתי שאין לו מספיק השפעה בשביל להשפיע אפקטיבית על ההצבעה לMVP

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
8 בדצמבר 2017 17:28

תודה מנחם, מעורב מצוין. הלייקרס חביבים, הקאבס מצטיינים (נדע יותר טוב איך הם נראים כשאיזיאה ורוד ישחקו), ורק מיוסטון אתה מתעלם . . .

מנחם לס
מנחם לס
8 בדצמבר 2017 18:05

עגל, יוסטון יותר מדי משעממת עבור צעיר כמוני האוהב אקשיון. עוד נגיע אליה באיזה יום גשום וקודר.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
8 בדצמבר 2017 20:59
Reply to  מנחם לס

עד שלך יתחשק להגיע אל יוסטון, וכמובן לשפוך עליה שבחים, היא כבר תרד מגדולתה ולא יהיה מה לשבח. אז תזדרז, יא חביבי

3Benny
8 בדצמבר 2017 18:46

מעורס נפלא.

תומר השני
תומר השני
8 בדצמבר 2017 19:15

אחלה מעורב נהניתי לקרוא . רנדל לא מקבל דקות מהסיבות שציין ברוך

דדי
דדי
8 בדצמבר 2017 20:04
Ish
Ish
8 בדצמבר 2017 20:08
Reply to  דדי
no funny shtuff
no funny shtuff
8 בדצמבר 2017 20:48
Reply to  דדי

אפשר לקבל את גרסת האמ;לק?
למי יש כוח להקשיב עשר דקות לאייזיה תומאס מברבר על לונזו בול?

no funny shtuff
no funny shtuff
8 בדצמבר 2017 20:45

מניו אורלינס לפלורידה?

עוברים דרך מובייל, אלבמה אם זכרוני אינו מטעה אותי.

https://youtu.be/5WS-TTNaLyg

no funny shtuff
no funny shtuff
8 בדצמבר 2017 20:46

כמובן מיועד לאפלטון.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
08/12/2017 21:02:57

רמטל, מה אתה אומר על פילי, הרסו לנו את רצף ההפסדים של הלייקרס?
מניאקים

אפלטון
אפלטון
09/12/2017 2:05:07

כן, עברנו דרך מובייל אלאבאמה, ואין כמו מיסיסיפי בלוז…